karsiyakalianne
Kızım 16 kasımda doğdu haliyle soğuk olduğu için dışarı fazla çıkartamadım. Ağır kolikti. Bi yakınım bebek arabasında gezdirsen iyi gelir demişti. Ben bi süre evin içinde arabasıyla gezdirdim 😊😊 nadir de olsa dışarda da dolaştırdım tabi dikkat ederek ve kalabalık ortamlardan uzak durarak. Kapıdan çıkar çıkmaz uyurdu. Bi alıştırma süreci olmadı aslında. Bebek arabasını seviyor.