senamiray Avmye gitmem lazım gurbetteyim bebeği bırakacak kimsem yok alışveriş ye yapmam lazım aylardır hiç yapamadım ihtiyaçlarda birikti ama bebeğim çok ağlıyor burnumdan getireceğine eminim nasıl çıkıcam öneriniz var mı🙈
zynn senamiray İnternetten alınmayacak ne bu kadar özel değilse ihtiyaç olan. Yani pandemi de var AVM bence siz ve bebeğiniz açısından riskli 🤷
karsiyakalianne senamiray valla ben de çok çekiniyorum bebekle çıkmaya. Benimkisi de kolik. Şurada bekleyeyim..
Balliko senamiray yani benim bebeğimde öyle ama ağlarken zaten kabul etmiyor sakinleştirip koyuyorum slinge bi süre sonra uyuya kalıyor hele dışarıda daha iyi uyuyor temiz hava olunca sanırım avm ye hiç gitmedim bilmiyorum ama
sevimlienerji senamiray kolik bebekler dışarda çok rahat ediyor 😊 kendi bebeğimden biliyorum çıkın bence arabasında uyur sizde rahat rahat alışveriş yaparsınız
sevimlienerji senamiray valla biz sadece dışarı çıkınca rahat ederdi 😂 şimdi 8 aylık hala cok seviyor dışarıyı
Olric11 senamiray 5 ay 9 günlük ben henüz çıkamadım hastane dışı. Kolik benimkide halen devam ediyor. Bu sene uzun yola çıkmam lazım nasıl olcak bilmiyorum 🤷♀️
arimbalim_248 senamiray uyuyacağına yakın çıkın arabadada kolik müziğini açın uyur ben bu yöntemi uygulardım
Morfrenk senamiray her yere çıktım valla uçağa da bindim arabayla 2 saat yolculukta yaptım avmye de gittim ağladı uçakta çatlayana kadar ağladı hatta ama bu bebek sonuçta ama genel olarak dışarıda olmayı, bebek arabasının tıkırtısını seviyor
senamiray Morfrenk valla bende böyle düşünüyordum ama bugün markete gittim çok ağladı bende telaşa kapıldım hep aglar diye arabayı salladım falan durmadı en sonu kucağımda gezdim
Morfrenk senamiray olur yavrum nasıl bizim günümüz günümüzü tutmuyo bebekte öyle bir gün ağlar bir gün ağlamaz napacaksın işte