Tatliheyecan Benim oğlumda 2 ay 10 günlük eşim ay sonu yaptıralım diyor ama ben korkuyorum daha minicik ameliyat falan ne dersiniz hanımlar geç kalmamak mı gerek birde yanında olamıyor muyuz sünnet sırasında
Diana07 Seraay_Aytac benimde içim kıpır kıpır nasıl olucak edicek birde çevremdekilerin rahatlığı beni öldürücek yani evet sadece ucunda ki et alınacak ama işte o benim canım canı yanıcak DİE içimi kemiriyorum. Bi an önce Allah’ın izniyle bitsin geçsin
Can_can Seraay_Aytac karton bardak olması lazım. Yuvarlak şekilde kesin ve üst kısmını yerleştirin. Bez değmeyeceği için cani cok yanmayacaktir.
Aslihanenes Seraay_Aytac bende 2 aylıkken yaptırdım sünneti bir gece zorlandık sonrasında toparlandı hemen çok şükür bi sıkıntı yaşamadık