Ylcmelis MehmetefeM21 aptamil ile cici bebe büsküvisi markette bulabilirsiniz valla zararlı diyen çok ama ben kullanıyorum keçiboynuzlu olanı da var büsküvileri robottan geçirip un gibi yapıyorum 2ölçek büskivi 1ölçek aptamil katıyorm 90ml içiriyorum
Ylcmelis MehmetefeM21 biberonla biraz daha geçsin kaşık mamasıyla cici bebe büsküvisini yapıp verece ğim
Ahimess07 MehmetefeM21 niye olmasın ki kaşıkla da biberonla da aynı mideye gidiyor sonuçta 🤨 olmaz diyen çok bilmişleri boşverin bebeğiniz nasıl kabul ediyorsa öyle devamkeeeee 😃😃
ebrusmsk MehmetefeM21 önemli olan karni doymasi canim. Ver gitsin. Ben bebelac gold kullandim kilo aldırdı. Biz sık sık kabiz olduğumuz için tekrar aptamil prosyneo a geçtim. Şimdilik memnunum. Gelisimi güzel