Üzülme canım ben de iştahlı bebek görünce ellerimle yediresim geliyor çünkü hiç öyle bir bebeğim olmadı 23 aylık doğdu doğalı hep bir beslenme sorunu. Kanına her şeyine bakıldı çok sağlıklı bir çocuk ama asla 1 lokma yemez. Çeşit çeşit yemek yaparım birlikte otururuz sofraya sırf istemesin diye ekmek bile koymuyoruz görmesin diye belki yemek yer diye. Ama ekmek diye ağlıyor. Onu da biraz yiyip doydum diyor. Geçmiyor yani malesef artık ben pes ettim zorla yediriyorum. Ağlasa da yediriyorum. Çünkü 23 aylık olmasına rağmen 11i zor gördü kilosu.