Bir bebek bütün gün bunlarla doyar mı ne yapıyorum ediyorum kızım yemek yemiyor, biri birşey söylesin bir öneride bulunsun lütfen 😞 saat 7 olmuş ağzına bir lokma bile almıyor bir gün iki gün değil kızım hep böyle iştahsız ne yapmam lazım iştah açıcı şurup kullanıyoruz işe yaramıyor nesi var anlamiyorum. Doktora götürüyoruz zorlamayın normaldir diyor ama sürekli böyle 14 aylık yok mu bu durumda olup sonradan düzelen , geçici mi hep böyle mi olacak bu çocuk, kilosu çok düşük zaten, nasil büyüyecek gelişecek aklım almıyor. Elimle veriyorum, kaşıkla veriyorum, önüne koyuyorum çeşit çeşit şeyler veriyorum yok, delirmek üzereyim