25 kasım annesi olarak modum aynen şöyle ; saç baş dağınık, pskoljısı bozuk, cocugu ise hala uyumayan ,süreklli emmek isteyen (ama doymak amaclı değil) ,gecelerı sureklı kalkan ,gündüzleri kısacık uykular yapan , yersiz yersiz saçma ağlamalar yapan ve anneyi cok yoran 🤦🏼♀️😓 yani eğlendiğimizz anlar sanki cok az gibi o an baska bir cocuk oluyor yani büyüdükce duzelır diyoruz acaba kendmızı mı kandırıyoruz🙇🏼♀️