İstanbul’da yaşıyorum daha minicik bebeğim var.kontrollere götürürken bile korkudan insan ne yapacağını şaşırıyor.disarida gezenler sağlıkçılara çok şey borçlu Cook..keşke en baştan tüm ailelere geçim payı gibi bir para yatirilsaydi da tam kapanma olsaydı,böyle daha büyük ekonomik kayıp verdik.. yoğun bakımda bir hastanın günlük masrafı oldukça yüksek,keşke demenin bir anlami kalmıyor artık..ders alan bir millet olsaydık bugün bu kadar hasar almazdık