Gorkeminannesiii az önce balkonda oturuyorum. 4 tane yetişkin insan bir çocuk. Az ilerde bir karı koca ve bebek arabasinda bir bebek. Ben anlamiyorum bu yasak kime? Araba desen vızır vızır geçiyor , herkes mi izinli? Cidden az önce sinirlendim bu insanlar nereye gidiyor nasıl rahat çıkıyor? Denetim yok bence. Akşam da bisikletli gençler vardı yolda. Keşke tam kapanma olsa ama sanmıyorum pek