Ciruzfe4 benim kızım da benimle uyuyor ve emiyor. Ben mememi o dalınca çekiyorum. Sonra karnını ve sırtını sıvazlıyorum. Bu şekilde uyuyır ama ben bunun için resmen iki ay savaştım😬 ben uyku eğitimine karşıyım ama sizin kendi çocuğunuz daha iyi bilirsiniz. Bence bebeklerimiz bir yaşına kadar bizimle uyuyabilir. Uyku eğitimini ben doğru bulmuyorum maalesef. Bir de memeyi üzüldüklerinde korktuklarında ya da sadece canları sıkıldıkları için emiyorlar. Zaten ne kadar sizinle uyuyacak ki🤷🏻♀️ Bence kendinizi yıpratmayın sabredin birazcık daha. Benim kzıım da 8 aylık bu arada