23 Mart’ta oğluma uyku eğitimi başladım. Acayip meme bağımlısıydı sabaha kadar emiyordu ve eşimle ortamizda yatıyodu. Artık kendi bile rahatsızdı bu durumdan dalamiyodu vs. İlk günler o ağladı ben ağladım çok zordu yavaş yavaş düzelmeye başlamıştı kiii diş çıkardı 😣 şimdi ikinciyi çıkarıyor ve üstüne birde atak dönemine girdi. Şansa bakar mısınız ya . Resmen başa döndük emmeden asla uyumam diye diretiyor. Sinirlerim çok yıprandı evden hiç çıkmadan gece gündüz ağlamasına dayanıp eğitim vermeye çalıştım dakika dakika hesap yaptım uykusu Şaşmasin diye ama olan oldu. Sanırım pes edip eski düzene döneceğiz çünkü çok ağlıyor :( bugün tam 8 aylık bu arada. Pes et - etme diyen olur belki diye içimi dökmek için yazmak istedim hakkınızı helal edin 💕😑