Adeviyee AntiFilozof ben göğüsümün ucuna bastırdığımda dururdu akması şimdi altı aylık olacak hiç akmaz artık da o zaman durmuyor mu
Dezehs AntiFilozof dene anında duruyor tam ucuna bastır parmağın ile salla her aktığında yap ben öyle yapıyorum
AntiFilozof turansmom sizinki büyükmüş ben bi kere biberon verdimde küçük olduğu için galiba hemen memeyi unuttu zor tutturdum geri bende aventin biberonu almıştım yenidoğan akışlı
turansmom AntiFilozof 5 ay 20 günlük şuan 1 haftalıkken vermeye başladım ben chicoyu, suandada hala hem meme, hem biberon gidiyoruz
Yengecanne_ Yukarıda yazmışlar ama ben de tekrarlamak istedim bana da annem öğretti.Emzirirken diğer göğsümden sütler akıyordu.Emzirmediğiniz göğsünüzü ovalayın sütler dağılsın.Ama sizin emzirmezken de oluyor galiba.Gün içinde böyle sütleri dağıtın bence
52_58_52 AntiFilozof benimde 18 gunluk bebegim benimde ayni oluyor sgiyorum. Ama normal biberonla ameliyattan sonra beni beklerken hemsireler mama vermis beni reddetti zar zor tutturdum ama ben kendim nolur nolmaz diye chicconun egik uclu biberonunu almistim sagdigim zaman yada mama verdigim zaman onunla veriyorum tamamen anne gogusu gibi asla reddetmiyor anlamiyor bile ben miyim biberon mu 😂 tavsiye ederim o biberonu
AntiFilozof turansmom ne güzel ya keşke meme reddi olmasa biberon çok iyi olurdu benim için gece kaşık çok zor oluyor
nilimmm AntiFilozof canım bence mochi almalısın bir damla süt bile boşa gitmiyor. O kadar rahat ki kullanımı. Sağılan sütü de gün boyu biberonla içirebilirsin.
AntiFilozof nilimmm kalkan kullanıyorum ona dolıyor süt ama biberonla veremiyoum meme reddi yapıyor kaşıkla uğraşıyorum hep
harley AntiFilozof ya bide bir sey soracağım bu süt sağma makinesi çok canımı acıtıyor elektrikli olmasına rağmen.. Sizinde öyle mi
AntiFilozof harley canım benim ilk zamanlar memein ucu yoktu o yüzden makina kullandım çok acıttı ama bana göğüs ucu çıkarttı ondan olabilir belki acısı çünkü tamamen içe çöküktü çeke çeke çıktı
Ayseecm AntiFilozof göğüs pedi dene canım tişört sürekli emdiği için sütün devamlı akıyor ama göğüs pedi biraz da olsun engelliyor akmayı
AntiFilozof harley pompa nın ucunda silikon yer varya ben onu çıkarıp sağmıştım bi nebze az acıtıyodu