Kızlar aslında bebeğe yetecek sütüm var ama hep boşa akıyor kalkana akıyor sonrada bebeğim doymuyor geri kaşıkla vermek zorunda kalıyorum kalkandakini oda her öğün vermek zor oluyor bebeğimi doktora götürüp tarttırana kadar sütüm çok doyuyor sanıyordum ama çokluktan değilmiş bu akma olayı genetikmiş galiba bi doktordan duymuştum böyle olupta düzelen varmı bebeğim doymuyor malesef benimde üstüm başım hep ıslak oluyor bu yüzden ne zaman düzeliyor akma olayı