Duyulurum ihtiyaç olduğu için değil geçen sene iade etmiş olsaydı o parayı altına koymuş olsaydım değerlenirdi. Her şeyi geçtim bana deseler ki şu kadar sürede iadeniz yapılacak yine kabul ama sırayla yapılıyor denilip de kaç aydır o sıranın gelmemesi düşündürüyor insanı