Miniknur ben suda haslıyorum suyunu bırazcık saklayıp kendı suyunda catalla ezıyorum katı olunca pure gıbı oluyo, bıraz sıvı yapınca corba gıbı oluyo sogan pırınc tavuk suyunda bazende kıymalı yapıyorum. Bebekler ıcın her hangı bı yulafı alın kahve makınasında toz halıne getırın uzerıne cok az seker de atıyorum hıc tadı gelmıyor, bazen yarı sut yarı su bazende sırf suyla pısırıyorum zaten hemen pısıyor