[silindi] malesefki letgo böyle benim eşim çok alışveriş yapar ama gittiğinde herşeyi inceler forma ve darbuka koleksiyonu var genelde ordan alır orjinal mi orjinalmi diye çok inceler geçenlerde birtane deri darbuka bulmuştuk piyasa fiyatının bayağı altınaydı çok şaşırmıştık bi gittik almaya çocuk darbukası elim kadar üsküdardaydı banada iyi oldu bi hava almış oldum 😂 ama eşim bayağı bir kızdı 10 kere sordu çünki boyutlarını alacaksan birşey dolap uygulamasından al sen teslim alınca parayı onaylıyorsun çünki ben çok şey aldım dolaptan hep güzel geldiler