[silindi] çok üzüldüm gerçekten, nasıl vicdanı rahat şekilde harcamış o parayı bilemiyorum. Allah misliyle çıkarır ama zannetmesin yanına kalacağını. Hak yemenin ne demek olduğunu bilseydi asla böyle bir şeye kalkışmazdı.
Başınızın gözünüzün sadakası olsun öyle düşünün artık yapacak bir şey yok maalesef. İnşallah daha iyilerine sahip olursunuz🙏