MGYE sade yulaf biraz tadı kötü. Kuru yemişli ve findikli var eti lifalif müsli diye şok marketlerde var. Ben onu yoğurtla karıştırıyorum az bekliyorum yumuşuyor çok güzel yani yiyilebiliyor. Ilk yediğimde bana da garip gelmişti yedikçe alıştım şimdi çok seviyorum