maestro merhaba bende yarın biontech olacağım alerjik bünyem var bu sebeple hastanede olacağım,tabi birde emziriyorum🙂 iş ciddiye binince korkuyorum nedense siz bir sorun yaşamadıniz değil mi bazen saçma sapan seylerde okuyorum emzirenein bebegi ölmüş vs garip garip şeyler yazıyor insanlar