Balkokulumm bende o kadar stres takıntı yapiyodumki sadece çorba icyr diye ben naparsam yapım degistrmedm bıraktım corbayla büyüyen çocuklar da tabiki şimdi herşeyi yiyolar mesela eltimin kızı tarhana çorbasından başka bişey yemzdi şimdi 1.sinifa giidyor çok çalışkan ve herşeyi yiyor demem o ki akışına bırak zorlama bacım çorbanın içine ekmk doğra o şekilde içir