Balkokulumm normalde gayet iştahlı olan çocuktu beni bile yerdi anlamıyorum diş mi acaba. Yapıyorum yapıyorum olduğu gibi tabakta. Yediği tek şey et , köfte balık tavuk ee sebzeler nolcak yediriremiyorum hiç bişeyi zaten kendisi yiyor döke saça doyuyor mu bu şimdi kilosu iyi ama aç kalıyor muhtemelen 1 saat sonra uyuyacak zaten