Yusufali06 canım benim aynı durumu ben yaşadım 66 günlük oğlum. Sadece mama vermedim. Doğumdan sonra her bebeler kendi kilo kaybeder. Sarılık sınırdaydı. Saat başı emzirdim. İlk yeni doğan olduğu için aşırı emmek memede uyumak istiyordu. Pes etmedim emzirdim. Emzik karşıtıydım diş yapısını bozar diye ama şuan oral dönemde oldukları için emzik yararlı. 30-40 gün arası sonrasi ufak ufak emzik verdim çok durmayınca ki ev, yemek, banyo. Her şey koştur koşturdu şuan temelli emzik kullanıyoruz. İlk 40 gün tam etmeyi bilmedikleri için wcge gideceksen verdim geldim emzirdim. Ayrıca maşallah sütün bol. Lütfen lütfen lütfen mamayı bırak. Sütün emin ol yetiyordur.bana sürekli emiyor mu sütün az mı azalır dedikleri halde çok aşırı üzülüyordum. Bebeğim elhamdülillah çok sağlık lı gün geçtikçe kilı alıyor gönlün rahat olsun🥰