Yusufali06 bebekler ilk hafta kilo verirler 200 300 gr kadar. 15 günde doğum kilosuna gelmesi beklenir. Bebeğinin midesi ufacık, sütün de varmış elbette doyuyor ama anne sıcaklığı istiyor. Ne tuvalete doğru düzgün gidebildim, ne yemek yiyebildim. İki saat hiç durmadan emdiğini biliyorum. Mama vermenizi tavsiye etmem mama hem anne sütünün yerini asla tutmaz hem biberona alışır seni emmez hemde doyduklarını anlamadıkları için tıka basa mideleri kocaman olana kadar içiyorlar eee haliyle uyuyorlar. En doğal olanı anne sütü. Senin sıcaklığına ihtiyacı var. Sabır edin 40indan sonra rahat edeceksiniz. Ne yapsın küçücük yavru anne istiyor işte. Kendi sıcaklığından kokundan mahrum etme.