yavrukussss benim ki afedersin b.kuyla yaşayacak altına yapınca saklanıyor sırf o bez değişmesin diye. He küçükse yine ağlamıyordu hatta benim oğlum 7 8 aylık olana kadar ağlamayı bilmiyordu ben doktora sorun mu var hiç ağlamıyor ağlamayı beceremiyor kedi gibi bir şey çıkarıyor susuyor hemen dediğim de gülmüştü şükret yarın öbür gün keşke biraz ağlamasa diceksin dedi evet dedim 😂