yavrukussss Yani genel olarak pek ağlamıyor oğlum ama şu ara farkettim altını ıslatınca ağlamıyor gibi normal mi 🤷🏼♀️
Eylulunannesiiii yavrukussss ben bebeğimin daha altını ıslattığında ağladığını hiç görmedim tabiki normal.
yavrukussss Reyna bilmiyorumki bu arkadaşla konuşmuştuk dedi bnmki gece uyanır altını ıslatınca şaşırdım merak ettim🤷
yavrukussss Mavismila Bı arkadaş demişti aklıma takıldı benimki gece uyaniyo altına yaparsa diye 🤷🏼♀️
Eylulunannesiiii yavrukussss 💩 yaparsa uyanır rahatsız olur ama altını ıslatınca uyanmaması ağlamaması normal 👍
Nursma yavrukussss canım kızımda 17 aylık oda ağlamaz altını ıslatınca eğer çok rahatsız olursa eliyle bezini gösteriyor sadece kaka yapınca da ağlamaz. Hatta bezini bile değiştirirken savaş veriyoruz diyebilirim. ☺️
Pares yavrukussss bence normal altını ıslattı diye ağlayan bebek hiç duymadım 1 yaşında bebeğim kakasını yapınca bile ağlamaz sadece hiç kımıldamadan duruyo o zaman anlıyorum kaka yaptığını
yavrukussss Vanilya 5 aylık olacağız bir arkadaş uykudan uyanıyor altına yapınca dedide acaba bizde mi bie sıkıntı var dedim🤷🏼♀️