Annesininbi1tanesi_ 3. Ayda bence rahatlarsınız biraz ben şimdi düşünüyorum 3. Ay çok rahatmışım kıymetini bilememişim. Ben de tekim ve çok zorlanıyorum. Evet atak haftaları var sadece 4. Ay değil, öncesinde ben çok etkilenmemiştim 4. Atağa da inanmamıştım bu yüzden ama yok yani gözle görülür bir değişiklik var evde bebek arabasıyla gezdiriyorum çocuğu 🤦🏽♀️. Ama her bebekte olacak diye bir şeyy yok tabii.
biraz internetten araştırın bebeğinizin doğum tarihine göre hesaplanıyor