1mom04 Giray ön süt bu yeşil değil en şekerli en çabuk doyuran aynı zamanda en çabuk acıktıran süt bu 🤗 sağ devamı gelecek bitti gibi durur göğüs ama doyurucu sarı süt arkasından gelir ve düzenli 3 saatte bir sağım yapın
Nohutannesi Giray siz de üzmeyin kendinizi, siz iyi olacaksınız ki bebeğinize iyi bakacaksınız. Alerjik bebek annesi olmak çok zor ve zaten diyette süt çok azalıyor, can sağlığı olsun gerisi boş 😇
Giray Nohutannesi hemde çok bir damla bi olsa ver bozma diyetini diyor çevremdeki herkes ama okadar zor ki bir iki damla için benim bünyem kaldırmıyor
Nohutannesi Giray öyle olur mu siz elden ayaktan düşünce kim bakacak yavrunuza. İnsanlar empatisiz sadece konuşuyorlar. Ne saçma gerçekten. Yiyemiyor içemiyorsunuz şu zamanda hemde. Bu kadar virüs o bu varken sizin de beslenmeniz çok çok önemli. Takılmayın insanlara onlar konuşmak için varlar