Giray Yaklaşık 7,5 aylıktı. Sütüm çoktu ama emmiyordu. Zor zar gidiyorduk tekrarlayan süt düğümlenmesi ve mastitler yaşıyordum. Sağmakla da tam boşalmıyor sütüm çünkü. Doktorda kesmemi söylemişti 5.ay da daha kıyamamıştım ama tekrar kötü olup gidince ilaç verdiler. Bandaj yapıp kestim bende😞