Honeyboy momyshark1 bizde 18 aylığız hergece bunları söylüyorum ayakta sallamaya alışmadığı için oturup yatakta ağlıyoruz kalkıp evi gezmek istiyo o saatlerde oyun oynamak istiyor ve ağlıyor ve eşim bunları duymuyor of bebde artık kesintisiz uyumak istiyorum
Drkdlr Goodmom gece beslenmesini kestiginiz halde geceleri yine uyanıyor mu? Bugğn karar almıştım gece beslenmesini bırakayım diye. O zaman hiç kendimi de bebeğğminde yıpratmayayım.
Goodmom Drkdlr kestiğim halde aynı değişen birşey olmadı her bebek aynı değil kimisi bıraktırdığında daha uzun veya kesintisiz uyuyormuş ama bizde farketmedi yine aynı🤷🏻♀️
ismihazan Drkdlr bende kesintisiz uyuyan bebeklerin yorumlarını görünce gece beslenmesini kestik. Bir tık daha iyi tabiiki ama hala uyanmaya devam
Ela41 momyshark1 22 aylık aynıYız bır gece delıksız uyumadı 3 kere kalkmasına bıle razıyım ama defalarca ıyanır