momyshark1 Ayı bitirmemize rağmen hala yenidogan gibi saat başı kalkmasi yetmiyor bide gecenin bir yarışı uyanıyor 3bucukta uyandı 5bucuk oldu hala sallıyorum. 18 aydır insan 1 gece deliksiz uyumayı haketmezmi ya kafayı yemek üzereyim. Her sabah dayak yemiş gibi uyanmaktan yoruldum, baş ağrılarımdan yoruldum ne zaman uyuyacak bu bebekler anneler artık memeden kesmeyi düşünüyorum o kadar yoruldum ki ne yapayım ne edeyimde uyusun bu bebek😔
ismihazan momyshark1 18 aylığız. bu durum bizdede var maalesef 3 aya yakındır 3bucuk 4de uyanıyoruz güneş doğana kadar uyutamıyorum uykusu açılıyo. Burda bi arkadaşın doktoru 15-18 ay arasında oluyor bu durum demiş. Geçici yani sanırım
Semraakal momyshark1 18 aylık kızım 4 de uyandi 2 saat oynadık şimdi sallıyorum umarım uyur 😔 gece çok sık uyanıyor. Deliksiz uyuduğumuz en fazla 2 saattir. Bazen de böyle uyanır ağlar oyun oynamak ister
Bebegim_28 momyshark1 sanırım memeden kesilince düzeliyorlar. Arkadaşımın oğlu da öyleydi 2 yaşında memeden kesti sonra düzene girmiş uykusu. Şimdi sanan 9 10 a kadar uyuyormuş öyle dedi yani 🤷♀️
birkusannesi 14 aylık ayağımda ve saat başı kalkıyor ve çığlık çığlığa ağlayarak .. beynimi yemek üzereyim artık
Peryy VAlla bizde oyleyiz 18 aylik oldu daha beter oldu🙃🙃ama ben bu gece biraz kekikle sekeri kaynatip iki kasik verdim raahatladi bayagi bende dislerindsn dolayi diyorum insallah oledir
momyshark1 Bebegim_28 darısı bize olur inşallah uyuşun diye kesmek istiyorum ama vicdanım el vermiyor
momyshark1 Esra-ozsusam4 bir yanım kes artık hem yesin hem uyusun diyo bir yanımda emsin daha ne kadar emecekki zaten diyo😔
BalkizimBaloglum2 14 aylik dakika basi uyanip saatlerce emip tekrar uyamiyo sinirden bu gece kafami duvarlara vurdum artik 🥺
Kubra_2019 momyshark1 18 aylığız aynı durumdayım meme den kesmeyi hem korkuyorum hem üzülüyorum. Yanlız başımıza tiksindirmeden nasıl başarırım hic bilmiyorum😩
Yerfistigininannesi momyshark1 gece ek gids olarak birsey yedirip uyutuyo musunuz? Gunduz uykusu güzel mi?
Yerfistigininannesi momyshark1 alışkanlık edinmis demek cunku benim kizimdaöyle ama bazen uyumadan bi saat once hurma biraz kuruyemis veya kefir falan verince sanki daha iyi oluyi uykusu bazen 20kere kalktığımi biliyorum sanırım tek çare gece beslenmesini kesmek
Alinduru momyshark1 16 ay 16 günlük aynen devam. Bugüne kadar 1 gece dahi kesintisiz 2 saat uyumuşluğumuz yok bazen saat başı bazen yarım saat bazen 10 dkda bir 🙄 hele son günlerde gözleri kapalı sürekli ağlama modunda. Gece uykusu nedir unuttuk 😞
Goodmom momyshark1 bizde 20 aylığız ve 20 aydır aynıyız canım sürekli kalkar uykuyu pek sevmiyor gece beslenmesi dediler Emmiyordu mama veriyordum 6 ay oldu bıraktık Ama yine değişen birşey yok uyumayan bebek uyumuyor neyaparsan yap inşallah askere gitmeden düzelir😄 valla bende yoruldum
Drkdlr Goodmom gece beslenmesini kestiginiz halde geceleri yine uyanıyor mu? Bugğn karar almıştım gece beslenmesini bırakayım diye. O zaman hiç kendimi de bebeğğminde yıpratmayayım.