Edizbeyinannesi. Bazen ne yazıkki bazı şeyleri yasıyoruz. Ve elbette ki her şerde bi hayır vardır .Sizde böyle düşünüp kendinizi keşkelerle söylelerle böylelerle harap etmeyin canım .
Bugüne şükür .Çok geçmiş olsun sizinle birlikte şifa bekleyen nicelerimize inşaallah .