Arkadaşlar benim oğlumun doğduğundan beri bıngıldak büyüklüğü vardı. 15 günlükken usg çekildi bi sorun çıkmadı. 4 aylıkken tekrar çekildi bi sorun çıkmadı. Mayıs 7 de tekrar usg çekilecek. Aile hekimi tavsiyesiyke d vitamini arttırdık. Ve hala sıkıntısını cekiyoruz. D vitamini yüksekliği çıktı. Zehirlenme derecesinde. İyi ki doktora söylemiş ve hemen kan vermişiz. Hemen kestik d vitaminini. 2 ay olacak hala gidip kan veriyoruz. Bi çok doktorla konuştum. Evet her doktorun söyledigi şey cok farklı. Ve bana doktorun dediği. Halk arasın da. Bıngıldak genişse d vitamini arttır. Küçükse d vitamini verme gibi tıpta böyle birşey yok. Bunu yapıp yoğun bakımlık olan hasta çok dedi. Hemen bebeğimin bi çok kan alınıp testler yapıldı. Dokular organlar bi Zarar görmüş mü diye. Şükür ki kıyısından döndük.
Dikkat edin sizde. Değerlere baktırmadan azaltmayın arttırmayın.
Bilginiz olsun 🌹