Senemmm11 Bende kıymalı kabak-biber dolması doldurdum attım buzluğa. Sarma sardım, zeytinli açma, kaşarlı poğaça koydum, köfte şekillendirip koydum. Önceden kalan 4 torbam içli köftem var, yine öbceden haşladığım nohut, kuru fasulye, yeşil mercimeğim var. Mantar, biber, kabak doğrayıp attım yemeklerde kullanmak için pratik olsun diye. Sigara böreği, köz patlıcanlı çıtır börek koydum. Yarında lahmacun yapıp atıcam birde şinitzel hazırlıcam. Bunlar baya idare eder. Normalde sürekli yapıp atıyorum oğlumdan, evin işinden fırsat kalmıyor yemeğe. Bazende yemej yapasım gelmiyor buzluk reisden yiyoruz 😁