KahramanAnne Aysegul3506 evolvia içmedi çok kötü kokuyor o yüzden mi bilmiyorum ama denedik içiremedim 😔
Gzrilknur KahramanAnne inşallah iyi gelir. Mamaya biraz zeytinyağı koyarsanız düzenleyebilirsiniz belkş de