Kızlar ilk hipp combiotic kullanıyorduk kabızlık sorunu yüzünden aptamile geçtik. 1 numarası iyi gelmişti ama Aptamil 2 numaraya geçince yine kabızlık oldu. Şimdi bir de Bebelac gold denemek istiyorum 😔 Acaba nasıl bir mama kabızlık sorunu yaşayan varmı bebelac gold 2 numarası ile?