Ebrukocakk valla 2 aylıkken uykusu iyiydi ya belki doymuyordur omdan olabilir mi uyutmadan 20 dk önce iyice doyduğundan altının temiz olduğundan emin olun bi bakalım tekrar öyle mi yapacak bi de yalnız bi odaya geçin bu piş piş sesini açın ya da bu bebekler için piyano sesi belki öyle Uyur bebekler çok üstü örtülü olmayı sevmiyorlar eğer üstünü çok örtüyorsanız da ondan da kalkabilir rahat olsun ince bi Müslin örtü ile bile örtseniz üşümez rahat uyur