Uykusuzamamutluanne Zeynep-61 valla bizde yeme sorunu yok yiyor ama ama gaz problemi var aksam ve geceleri gaz oluyor
cokgezenti_30 Uykusuzamamutluanne ya bizde 4 ay 14 günlüğüz inan ki aynı valla yoruldum 15 günde sürekli kucak istiyor herşeye kızıyor teni yeni huy ediniyor ne zaman geçecek acaba
Ikramasal Uykusuzamamutluanne felaket felakeett 😂 bir yandan sinirleniyorum ama bir yandan da yeni beceriler kazandığı için mutlu oluyorum
Fulyaalinmina Uykusuzamamutluanne ne atağı biter ne ağlaması ne zirlamasi aglamasa da ağlıyor gibi yapıyor çok gıcık bir kız 😂 kabullendim artık ama atak zamanı uyumasi çok zordu
Ye2020 Uykusuzamamutluanne bayilacagim ben uymuyor gündüzleri neredeyse…gecenin bir vakti uyanıyor kaç saat uyanık …kucakta gezdiriyorum o kadar uykusuz ki mayisik duruyor ama yok yinede uyumuyor🙄
Buk Zeynep-61 bizimkide 4 ay 9 günlük resmen sinirlenip söyleniyor. Bağırıyor sürmeli saç baş yolmaya çalışıyor. Yatırınca ağlıyor. Geçecek hepimizinki inşallah
Tugceminam Buk ay bizde 4 ay 10 günlük daha yeni uyudu şu uyku duzeni ne zaman olur Bi bebek saat 12 de uyurmu ya 😐
ZynpHafsa3435 Uykusuzamamutluanne Allah Allah Buda nerden çıktı biz zaten böyleyiz düzelecek DİE beklerken hiç hoş olmadı bu 4. ay atağı kendimi sandalyeden atıp intihar edesim var 😬😩😂😂 2 ay 27 günlüğz
Buk Tugceminam 2 saatte bir uyanıyor ve emmeden asla tekrar uyumuyor. Sizde de var mı bu. Atağın bir parçasıdır insallah