Alayay biz sıcak suyla kasıkla karıstırıp sonra kalan suyu eklıyorduk sanırım yanı hıc soguk suyla yapmadık. Bu arada aldıgımız eczacı tanıdıktı ılerıde cocuk cok kılolu olabılır demısti, dediği gibi de oldu. Aptamil kullanan cocuklarda olabılıyormus, 2 yasına kadar kullanmıstık belkı 2 yaştan da fazla😅