Edward İstanbul a kargolamaya kalksan 40 tl verilen sen oradan birini bul yada hayrına ver gitsin internetteki ürünler depodan geliyor saklama koşullarına uygun mağza ve eczanededirler rafta ısıya ve ışığa maruz kalıyor ben bunu ebebekten ve eczaneden aldığım mamalarda yaşadım kokusu farklıydı ürünler incelenmeye gitti rapor demirbilesenleri bozulmuş öğünden beri internetten alıyorum