BerrinMercan ben internetten mama krem alma taraftarı değilim canım eczaneden tanesini 65 tl aldım. 40 tl zararım oluyor artı kargo var bunları göz önünde bulunduruyorum ürün ikinci el değil kullansam etsem yarı fiyatına verirdim ama el değmemiş ambalajı üzerinde 😊