zeyatmaz beyaz sabunla yıkayın leke kurumadan, makineye atın 40 derecede bebek deterjanı ile yıkayın çıkacaktır.önemli olan lekenin kurumaması.Bende de vardı bu sorun, Prima kullanırken.Primayi bıraktım sleepy e geçtim,daha bir kere sızma olmadı.. kullandığınız bez markasını da değiştirebilirsiniz.