zeyatmaz şöyle söyliyim içeriğini falan bilmem ama hiç bi bez içinde kimyasal taşımıyo diyemeyiz neticede çişi jele çeviriyo ben oğluma prima kullandım 2 buçuk ay boyunca hep lastik izi yaptı biminkinde böyle bi sorunumuz olmadı pişik yapabilir diye düşünüyodum oda olmadı aksine şastik yerinin yaptığı pişikde geçti ben şiddetle tavsiye ediyorum siz bilirsiniz 👍