Valla tek çocuk isterse 10 çocuğa bedel olsun ama tek çocuk. İkizlerim 1 yaşında oldular. En basiti normal bir anne gün içinde çocuğuyla ne yapıyor ne kadar yoruluyorsa x2 yapıyorsunuz. Birini emzirirken diğeri ağlıyor meme istiyor etrafında avutacak kimse yok, ikisini aynı anda emzirmek küçükken kurtarıcı ama ağırlaşınca çok çok zor. Ek gıda da birinin yediğini diğeri yemez ayrı yemek hazırlamak, banyo yaptırmak, gecede en az 6-7 kez uyanması ve bunlardan minimum ikisinde bebeklerin aynı anda uyanıp ağlaması ya da birinin diğerini uyandırması ikisini birden geri uyutma çabası, evden çıkmak için hazırlanmak çok yorucu ve tek başına çok zor. Geçenlerde acil işim vardı çıkmam gerekti birini kanguruya birini yan bir şekilde kucağıma sırtıma çanta çocuğu tuttuğum elimde poşet diğer elimde bebek arabası neredeyse 30 kilo yük üstümde dışarı çıktım ama neremden ter attım gel birde bana sor. O yüzden bu tarz söylemler benimde canımı sıkıyor. Gereksiz ve saçmalıktan başka bir şey değil.