Sevgili ikiz anneleri sanırım hepimizin duymaktan hiç hoşlanmadığı cümledir “benim çocuğum iki çocuğa bedel.” Geçenlerde hazır annem yanımdayken kısa bir yürüyüşe çıkalım dedik. Kucağında kızıyla mağazalara bakınan bir kadınla karşılaştık. Öyle genel konuşmalar derken bana resmen bu cümleyi kurdu. Benim kızım üç çocuğa bedel. Bak ne güzel tek çocuğunu kucağına almışsın tek başına çarşıya çıkmışsın bunlardan üç tane olsaydı kafanı kapıdan çıkaramazdın demek istedim ama gülümseyip geçtim. Siz nasıl tepkiler veriyorsunuz bu tarz cümleler karşısında çok merak ettim.