senceumrumdam1 canım Merhaba hiç korkma Rabbim onları öyle güzel koruyor ki… Gebeliğimin başından beri düşük riski yaşadım düşük yapmıssın diyen doktor da oldu her gün kanamam oluyordu her gece acildeydim hiç kimsenin umudu yoktu pandemiden sonrada doktora hiç gidemedim korkuyla Sadece Rabbime emanet ettim şükürler olsunki sağlıklı şekilde kucağıma almıştım Yavrumu.. Kim ne derse desin her zaman olumlu düşün bolca dua et, progestanı vaginal olarak kullan suyu çok iç canım gerekli olmadıkça ayağa kalkma , yatarken ayağının altını yükseltip yat Rabbim korusun yavrunu geçer bu günler inşaallah❤