@AloneMom Hiç bir şey değil de en çok annemin yaptığına üzüldüm, mesaj attım annem antalyada bu arada ben izmirdeyim dedim ki, anne düşük riskim varmış korkuyorum dedim. Allah bilir canım üzülme yazdı ne aradı ne sordu durumumu bile merak etmedi. Kız kardeşimde aynı şekilde ne yaptın ne ettin diye sormadı ben doktoruma kanamam var dediğim de bile kadının rengi gitmişti kaynanam aradı kızım nasılsjn iyi misin yanıma geldi çocuğa baktı yemek yaptı o kadının bile rengi gitmişti duyduğunda insan aramaz mı yavrusunu durumu nasıl diye çok zoruma gitti bende diyorum artık Allah bilir sana bıraktım Allah’ım diye😔