EgeveAlyaninannesi evet bende öyleyim doğumdan sonra ayak parmaklarımda uyuşma başladı bunu omkadae çok taktım ki bel emarı çektim şeker testi yaptım vitamin takviyesi aldım halen geçmedi en son sinir sıkışması diyor du intetnette onun için de nörolojiye gidecem sanki hepsi piakolojik hakkımızda hayırlısı