6 aylıkken ayırdım. Önce bikaç gün gündüzleri odasında vakit gecirdik., oynadık. gündüz uykularını odasında yaptık. Gece yanımdaydı. Hiç yataga almadım, hep beşikteydi doğdugundan beri. Beşiğe sıgmamaya baslamıstı ve ilk foğdugunda ki gibi gürültüye kapalı değildi artık uykusu. her su,tuvalet yada dönme durumunda kıpırdanıyodu. Doktorlar gece uykusnun büyümede ki öneminden hep bahsediyor. Bu sebepten odasında montesori yatagı vardı oraya gecti. Gecitğinden ber daha rahat etti uykuları daha uzun,derin döne döne yatıyor. Bende siizn ki ilk üç gün kendim( oğlum değil) zorlandm yanımda olmasına alıstıgım için ama iyi ki ayırmısım herkes rahat etti 🥳