Bilgetuna Selam millet… Bebeğim sekiz aylık kendi odasına alıştırmaya çalışıyorum, henüz iki gün oldu bu konu ile ilgili neler düşünüyorsunuz? Önerisi olan var mı? Doktorum altı aydan sonra alıştırabilirsin dedi ama biraz zorlu bir süreç olucak gibi…
Dilos01 Bilgetuna bende bekleyim 6 aylık oldu hala yanımızda uyuyor gece yatağında ytsa bile yanıma alıp uzanarak emmek istiyor uykusu açılır diye endise ediyorum bu Sefer de
Cheddar Bilgetuna 1 yaşında ayırdım. Uyku arkadaşı verdim uyurken. Uyuyana kadar yanından ayrılmadım 2-3gün içinde alıştı
Zelisblt Bilgetuna gün içinde onun odasında oynarsanız orada vakit geçirirseniz daha çabuk benimser, bnde 11 aylık iken yaptım odasını ilk zamanlar onunla uyuyrdm şimdi gece kalkınca orda uyuya kalmış oluyorum 😁
mnnakanne Bilgetuna çok şükür hiç zorlanmadım ben 6 aylıkken ayırdım odasında koltuk var orda emrek uyuyo yatagına koyuyorum uyuyo🥰
Bilgetuna Dilos01 bizim de yanımızda uyuyordu ama yatağıma hiç almadım onu kendi beşiğinde uyuyor. Benden tavsiye sen de alma çünkü zaten 6 aydan sonra odadaki kokuya alışmaya başlıyormuş bu yüzden ayırın odasını diyorlar
Dilos01 Bilgetuna bende ayırmak istiyorum ilerde zorluk çekmeyim aklı erince bu kez hiç gitmek istemez galiba 1 yaşında falan dimi surekli yanımızda yatamaz kendine özgüveni de gelmesi lazım sonuçta
Bilgetuna Cheddar uyku arkadaşı olduğunu nasıl anlyacak bebek ya oğlumun yanına küçük bir ayı koyuyorum itiyo onu
Cheddar Bilgetuna beşiğinden hiç çıkarmayın o sadece beşikte olsun. Tabi biraz daha aklı erdiği için konuşarak ilerledim. İşte bu senin uyku arkadaşın bak uykusu gelmiş hadi sende onu uyut şeklinde verdim. İlk zamanlar çok umursamadı ama alışıyorlar.siz her gün uyurken konusun. Mesela bizimkisi yumoş adı aaa yumoşun uyku saati geldi beşikte seni bekliyor diyorum. Sarılıp yatıyo 😂
Dilos01 Bilgetuna su an 5 ay 28 günlük dediğiniz gibi vakit kaybetmeden alıştırmam lazım ama emme ısını nasıl yapacağım uykusu hafif zaten hemen uyanan bi bebek ve uzanarak emmek istiyor gece gündüz 🥺
Bilgetuna Dilos01 sizin önce kucakta emzirmeye alıştırmanız lazım bence ama odası müsaitse bir koltuk filan koyun uzanıp Emzirebileceğiniz. Ben koltuk koydum rahat oluyo öyle
Bilgetuna Zelisblt bir tane koltuk koyduk odasına artık rutin günlük işleri alt açma kıyafet değiştirme vs odasında yapıyoruz. Ben de iki gündür orda uyuyorum zaten ama daha gazla uyumak istemiyorum yatağımı özledim 🤦🏻♀️
Bilgetuna Cheddar aaaa çok mantıklı şimdilik hiç beşikten çıkarmayım zamanla göre göre alışır zaten . Teşekkür ederim
Zelisblt Cheddar gerçekten uyku arkadaşının olması güzl bişey, kızımınkinin adıda luli 😁. Hadi yatmaya gidelim dedim mi hemn bebeğini alır kucağına öyle yatağa girer 😁
Cheddar Zelisblt evet ya inanılmaz bağlanıyolar sonradan. Beşiğin içinde öpüyo konuşuyor kendince bişeyler mıncırasım geliyo 😁
Premature Bilgetuna oyun oynayarak , bide emzik emiyorsa emziği verip baybay diyip çıktım sonra sonra uyudu simdi yatağa koyduğum gibi uyuyor ama hergün duş aldırıyodum alışsın diye
ecemm-6161 Bilgetuna benim bebeğim 5 buçuk aylık 3 ay sonda geçirmesini saglıcam bende bakalım ne olıcak durmuyor ağlıyor cunku beşiğinde yatıyor zaten benim ki de bakalım ne olıcak
aytunceymenim Bilgetuna ben 4. Ay itibari ile odasında yatırmaya başladım. Öncesindede zaten odasına aşina olsun diye gündüz uykusunu orada uyutuyordum. Atağı gazı sıkıntısı olmadığı sürece Hala odasında uyuyor çok şükür
Bilgetuna aytunceymenim aytunceymenim biz de bir süre gündüz uykusunu orda uyuduk sonra geceye başladım. Ama daha ne kadar yanında uyumam lazım bilmiyorum iki gündür onunla yatıyorum