Polikistikannee bibs alın derim. Hayatımda yaptığım en büyük hata bebeğim 5,5 aylık oldu yeni emzik verim daha. Keşke keşke keşke 2. Ayından sonra verseymişim. Kocam ve teyzesi emzik verme verme verme başımın etini yediler. Çok biliyorlar?! Annesi yok kocamın vefat etmiş teyzesi haliyle her halta burnunu sokma derdinde sorarsan en ufak bişeyini gördük mü hayır! Neyse kesinlikle emzik ver benimki 5,5 aylık tuttu bibs i ama 1 yaştan sonra kesinlikle verme